第一次的中六假期(2)

6-6-2009(星期六)

早上赶去学校弄布告栏,然后匆匆赶去搭巴士,怎么知道半路巴士抛锚,还冒出浓浓的黑烟,真是倒霉透了。搞到我整身烟臭味,而且过后还要走去光大,讨厌!

回到熟悉的光大麦当劳,我们要开检讨会咯。我想这会是最后一次看到锦玉和欣仪了吧,她们要离开槟城了,不懂什么时候会再见,所以我们聊了很多。很不认真的我开完了会,和大家去吃午餐去了,最喜欢一大群人出去的感觉,很热闹。

吃饱饱,本来要看电影,却赶时间而取消了。不过!!今天大家当上媒人咯。我们亲爱的阿逸和阿妮,呵呵,珍惜啦,我不便多说。加油哦!

哈哈,今晚是我的大日子,终极天团》总决赛八点半隆重登场!!!
我亲爱的“星级男孩”,实力非凡的“FRIENDZ”和“丫头”要一战定生死了,赢了就出唱片,输了就解散,很残忍一下T.T

今天有棒棒堂搭档表演嘉宾,还有很帅的ANDY哥远道而来当裁判,很值得看。

最重要的是,他们的表现都很不错,特别喜欢FRIENDZ的英文歌《I M YOURS》。
ASH实在是唱的太帅了,爆发力也很强,又可以唱得很可爱,结果咯,FRIENDZ就成为众望所目的总冠军,恭喜啦,冠军是属于你们的,我很开心。之前每天放学就赶回家看他们的消息,看着他们慢慢进步成长,有这样的成绩,我也很满意了 。

恭喜FRIENDZ……



BYE BYE了,星级男孩。

___________________________________________________

7-6-2009(星期日)

一早起床,干嘛??

去植物园玩游戏咯。
这是表哥的佛堂举办的家庭活动,所以我就去捧场了。
其实玩了很多游戏,流了很多汗,认识了几个朋友,做了几件特别/丢脸的事,还摔了一跤……很累,不过蛮好玩的,只是半天而已,所以就开开心心的度过了我的星期日。


我们是C组!^_^

不过……回家要赶着彩乌龟仔,全都很小只叻,有点……aiks.
__________________________________________________

8-6-2009(星期一)

Since that day I watched《Night At The Museum》 , I can’t wait to watch the 2nd movie of it. Tonight, I am back to the MUSEUM again!!!

It is a free ticket actually , which we got it after we bought 2 packets of KITKAT in Sunshine Farlim. We have 3 tickets, which means, we bought 6 packets of KITKAT (I ate 2 packets full, =_=).2 tickets for my cousins and 1 for myself.


My cousins and me on the way to Gurney.

Ok, the night is still young and Gurney is crowded.
Is is a nice movie as I expected.



《Night At The Museum 2: The Battle Of The Smithsonian》
That Larry guy is still funny , and the Eygpt guy, sound weird, cant stand on the style he talks. Hmm… the Dexter monkey is still naughty , as usual, that flying girl is brave and I like the ending!
It is great to watch it again.

And we have our delicious supper at the mamak stall.
Eating roti canai and chapatti+ teh tarik.

One of the greatest night in the holidays.

没有评论: