Melepak di MCD

20-8-2009(星期四)晴

Hari ini , kami melepak di MCD, Farlim.
Tiada apa yang dibuat.(walaupun hari yang berikut ialah ujian MUET- Malaysian University English Test)
Saya telah menghabiskan Sundae yang berperisa strawberi.
Rasanya agak menjilat...tetapi saya berasa gembira selepas menikmatinya.
Puas hati!!!
Membazirkan masa di sana adalah agak bermanfaat.
Sekurang-kurangnya, saya tidak akan mengalami kepanasan ,tetapi kesejukan.
Selain itu, muzik yang percuma di sana agak sedap.
Suasananya agak romantik juga kerana kesan lampunya.
Haha...
Berita baik bagi semua orang...!!!
Mulai 21 Ogos, MCD akan mengadakan promosi dari pukul 6pm-9om bagi bulan puasa ini.
Oleh itu, sesiapa yang ingin buka puasa pada waktu tersebut,sila mengunjungi ke MCD.

Inilah kami...

Tiga orang kawan yang memang dari MBS =p


Kawan sebelah saya dalam kelas.


Kawan di belakang saya dalam kelas.


Wah...Cantiknya senyuman saya……

Wahahahaha.....(sila sediakan beg plastik untuk muntah)

Beginilah cara saya melepak sejak kebelakangan ini.

~Tamat cerita~

没有评论: