no music no life (3)

15.《未完成的爱》萧闳仁
有一种痛 很确定的我走不开
就像潮汐 总会回来没有意外
故事段落 写到现在开始慌乱
亲吻你脸颊 感觉还在但你推开
怎样收藏这份爱 太多伤害太过精采
这一次我知道 我无法释怀你离开
我明白 你给的爱真的是爱
我不愿放开
你在我心里的位置 还在
你在猜 我给的爱会不会伤害
能不能依赖
一篇未完成的爱
有个人还在等待

14.《Don't Go Away》By2
Looking through your eyes,
there's nothing to hide
And you're no longer mine
How could I survive
when you say goodbye
Why do birds still fly up high?
Can't stop the tears from fallin'
We used to be so fine
when you walked into my life
I tried to reach out for you
just to be with you
My heart is breakin'
Don't Don't Go Away
Baby, don't you know, I miss you so.
Don't Don't Go Away,
I've never been on my own before.
Wooh…. Oh….
Can't you hear me just take me with you
So don't don't go away
Don't Don't Go Away,
Baby, don't you know, I miss you so.
Don't Don't Go Away,
I've never been on my own before.
So won't you feel my heartbeat once more

13.《好想你》蔡依琳
我喜欢你紧握我的手
一股安全的暖流渗透到胸口
我喜欢你叫我的语气
理直气壮的粗鲁却有私密的亲昵
好想你不停止好 想你我爱你
写在手心 你笑容你触碰还是让我心动
好想你不停止 好想你我爱
你给我勇气
那包容那悸动都是我珍藏的内容(被爱的光荣)
我喜欢你吻我的时候
看你专注的低头像永远不够
我喜欢你叫我的名字
一副若无其事的又像公开的密秘
好几次我怕会来不及 还没抱够你
不管我是你几分之几 我只要爱你

12.《Big Big World》Emilia
I'm a big big girl
in a big big world
It's not a big big thing if you leave me
but I do do feel
that I too too will miss you much
miss you much...
I can see the first leaf falling
it's all yellow and nice
it's so very cold outside
like the way I'm feeling inside
I'm a big big girl
in a big big world
it's not a big big thing if you leave me
but I do do feel
that I too too will miss you much
miss you much...
outside it's now raining
and tears are falling from my eyes
why did it have to happen
why did it all have to end
I'm a big big girl
in a big big world
it's not a big big thing if you leave me
but I do do feel
that I too too will miss you much
miss you much...
I have your arms around me warm like fire
but when l open my eyes
you're gone...

11.《天灰》S.H.E
如果你不再出现 我的世界 还有什么可贵
可惜残忍时间 总要把诺言 一点点摧毁
想念变成怀念 心动变成心碎
偏偏还会关切 你最后属于谁
我的天空今天有点灰
我的心是个落叶的季节
我不知道如何度过今夜
所有的灯 早已经全都熄灭
如果你从没出现 我会不会 觉得快乐一些
可惜残忍时间 总要把诺言 一点点摧毁
想念变成怀念 心动变成心碎
偏偏还会关切 你最后属于谁
我的天空今天有点灰
我的心是个落叶的季节
我不知道如何度过今夜
所有的灯 早已经全都熄灭

没有评论: